De voorzitter

Welkom op de  site van de Medemblikker Tennis Club

MTC werd opgericht op 8 mei 1951 en startte met 11 personen.

Begonnen op een betonnen baan aan de Oude Haven, wordt er nu gespeeld op een prachtig park met 5 kunstgrasbanen aan de Admiraliteitsweg. Hier kunnen vele tennisliefhebbers, ieder op zijn of haar eigen niveau, de tennissport naar hartenlust beoefenen. Alle banen beschikken over een verlichting, zodat er ook ´s avonds gespeeld kan worden.

Op het park is tevens een fraaie kantine, welke van binnenuit een goed overzicht geeft op de banen en aan de buitenzijde is voorzien van een gezellig terras.

Op onze website kan men zowel voor senioren als junioren uitgebreide informatie vinden over onze tennisvereniging en het spelen op ons park.

Voor nieuwe suggesties, positieve opmerkingen en opbouwende kritiek kunt u altijd terecht bij onze voorzitter, Sjaak Beers,

Sjaak Beers,

T 06 53 42 78 93,

Vragen?